Followers

Friday, November 12, 2010

The End..

Today..12/11/2010,the end of my semester...yey!!penat otak slma 1 sem ni akhirnya dpt jgk dileraikan..Actually,i xrsa btl2 enjoy pun after habiskan final wxam for this semester.It really tough...so scary.
Ntah ape y duk blaja spnjng sem ni..teramat2 penat..penat badan+penat otak+penat emosi.But today is really the end of the sema benda2 mengrut sepanjng semester ni.Just wait for my result and really hope can maintain my result.That all!!!
But still xdpt blik kg lg...coz wait for FYP presentation dr my senior.Kalu x..dh lama i terbang jauh2 mencari ketenangan.huhuh
I nk cter cket about my hero...last week my hero skit and kna msuk wad.so,i xdpt contct my hero..dh la tgh exam..isau kt hero hati lg..Nk call mg sure2 xdpt..so,tuk lpaskn rindu n hilangkan kerisauan i just msj kt facebook everyday walaupun my hero xdpt replay.Today i really happy because my hero da kuar hospital and dah mula cntct me.Ayt first yang die kasi kt facebook after kuar hospital mg best...walaupun agk mcm skema jew..heheheh.Hope my hero cpt sembuh and sentiasa romantik n jga hubungan kitaorng sebaiknye.Love u....

 

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket