Followers

Saturday, December 25, 2010

saye di dapur..hehehe

Mcm rjin sgt je kan wt entry cmni...hehe.Xde la sgt..jst tlg2 je.
Malam nanti ktaorng 1 fmily nak ber BBQ sikit malam ni.So,td kt dpur tlg my mom perap aym...pastu ade la dua tiga jenis mcam lgi..tp i xtau nk sebut ape.hehehe.Kantoiii....xreti msak!hahaha.Bkn la...jgn salah istilah tau,bkn xreti masak...tapi kurang arif je.Ok..xd ape sgt pun mlm ni..buat makan-makan biasa je.Lepas maghrib nanti baru goreng mihun dan mee.Ni semua cter malam nanti,lambat lagi...hehehe.Jgn ingt nk mkn byk -byk mlm ni..ptg ktaorng xmkn.Semuanya perut mengalahkan tangki minyak..selagi blh sumbat...sumbat je.Ni pun bru je lepas mkn tgahari...hahahaha.

Nak tengok ayam-ayam yang terkorban tu?..jeng..!!jeng..!!






empat ekor ayam = 7orang makan...~~~




dan ikan-ikan yang tengah berenang dilautan tepung...nyumm..nyum..~~~


Ni je dulu yang ktaorng sediakan...selebihnye malam nanti lak...
Opsss!!jgn lupa g ambik kek kt kedai..

4 comments:

uncle said...

waa bestnyer..tak nak upah uncle jadi tukang kipas bara arang ka? hahahha

Nonie said...

xnk la buli uncle....:)
xpe2..sy ajk uncle ngn fmily join skali

aki.tilu said...

aki nak tgk pic masakan yg dah ciap,.huhu...

Nonie said...

aki membuli erk!!heheeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket