Followers

Thursday, January 20, 2011

kakak sye bru lepas diijabkabulkn...

Hehehe..ttbe i rasa happy je.Actually i xdapat balik kampung pun...kebetulan pagi nanti ade presentation,dan minggu depan nk cuti lagi kan...
Malam td kak ain telah melangkah kealm perkahwinan..dan telah sah menjadi seorng isteri.hihihi.
Waa..bestnye.hhehee.Esok lak mjlis persandingan akn berlangsung dan i dapat rasa yang mjlis diorng mesti besar punya.No wonder la..sebb i mg kenal k.ain...die anak bongsu dalm keluarga berada.Sape yng xnak sambut menantu last dengn penuh gemilang...hehehe.
Ruginya xdapat balik..kalu tak boleh la sama-sama melaram nanti.Opsss silap...melaram meraikan mjlis tu sama-sama.Lagipun ktaorng mg rapat...
Xpe..k.ain da ade suami...noni yakin punya,en.aman mesti boleh jga k.ain.hehehe.Jangan isau yer kakaq.Selamat pengantin baru dan semoga sebtisa tabah mengharungi sebarang dugaan...adat la kan..kena la biasakn diri dengn rutin harian yang baru..tugas yang lagi mencabar dan yang paling penting jaga maruah diri dan suami.hehehe...
Love u kakak....
Ni la kakak sye...tapi dah dikebas orang.Jaat la paceq aman ni!!jgn rampas kakak sye dr idup sy tau..:)
Moga cepat2 jadi ibu yer.kihkih...

2 comments:

uncle said...

tahniah buat kakak kamu...ehemm yg ini biler pula? hihihihi nak uncle masuk meminang ke? hahaha

Nonie said...

tq..huhuuh.
yng ini pun bkal ikut jejak lngkh gk.hahaha.
uncle..cept la suh pkwe sy pinang sye!hikhik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket