Followers

Friday, June 24, 2011

GeMb!r@...G@taL...R!saU ^_^

salam readers!
morning..byk hari dh kan nonie xupdate entry,membizikan diri.hihih.Semalam secara rasminya nonie dh MERDEKA!!!So,jp lagi bakal berangkat balik ke peneng ^_^.Ha...tau x,mr.Cupido dh selamat sampai dengan badan y makin gemoks.hehe.Sepanjang 2 minggu ade kt Makkah,mr.Cupid ckp asyik mkn roti je.Hari ni dh start joging..adoiii la,die mmg xblh kalau bdan naik.:)..Xkisah la..tp nonie happy sgt sebb die dh balik ngn selamat walaupun still jauh..xpe2 dua minggu lagi die dtg sini n nonie  g singapore.Ahakssss!!!

Tapi kan...ade tanda tnya ler kt kepala ni...?????..Betul ke orng ckp kalu kata mimpi kan pasangan kite n dalam mimipi tu memng sah2 kite nmpk muke die..die bkn jodoh kite??Please..tolong la ckp itu semua karut..Sepanjang mr.Cupido pegi umrah tu..nonie kerap mimpikn die..ade satu hari tu mr.Cupido call dr sana..die ade la tanya,ade mimpikan die x..so,wt bodo je la.Tp 2 hari kemudian dan kebetulan malam last mr.,Cupido kt sana..nonie mimpi kn die.Rsa mcm lama gler mimpi tu..

Jenh..jeng..jeng!!!mimpi apekah??heheh.Serius ni..nonie mimpi ktaorng dlm suasana mjlis perkahwinan,tp bkn ktaorng y kawen..sedara.Tp dlm masa y sama kitaorng dlm mimpi tu dh jd suami isteri pun.Mulanya nonie bgun dengan muka puaas..tido y cukup n mimpi indah.Dalam mimpi tu serius rsa happy..seronok sgt.Nonie ade ler bercerita ngn my frens..tp die ckp orng tua2 kate kalu mimpi cmtu,laki tu bkn jodoh kite.Ala....harap2 semua tu hanya karut.Jodoh tu semua Allah dah tentukan kan... Semoga jodoh ni milik ktaorng...tapi risau jgk,siap xleh tido mlm td tau.hihih

9 comments:

cucu umie said...

no komen tntg mimpi nie.. mimpikan hanya mainan tido shje..

dill said...

moga kekal selamanya. ameen

dill.

Miz Novexx said...

amboi nonie, tak sabor le ni... insyaAllah kalau ada jodoh nonie dan si dia akan bersama ;)

Liya said...

ada orang cakap kalau mimpi tu ada suara , maksudnya 'bercakap'
maknanya itu mainan syaitan ketika kita tidur

betul , tak betul tu
kurang pasti la

btw , kalau dah jodoh tak kemna (:

Nonie said...

cucu umie:ye..sy yakin ni hnya mainan tido!! ^_^

Nonie said...

dill:tq..anda selalu positif..:)

Nonie said...

miz:dh gatai bebenor ni..hahaha

Nonie said...

liya:tp nonie nye mimpi tu xd suara :(

deeya said...

dya ade jugak dngar tafsiran mimpi yang macam tu .. tp dya pernah tnye ustaz , tngok waktu mimpi tu bile .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket