Followers

Saturday, July 23, 2011

Salam readers!
Rsa cm makin tua pulak...tahun ni,minggu ni bertambh lagi sorang anak sedara..Ouhhh!!baru sedar..ramainya anak sedara ak sebenarnya..kihkih.Nasib baik la auntie ni maintain cute :).

My beloved abg...zerry n her wife kak zie telah selamat dapat baby n secara rasminya jadi mama n papa.Tp ak jadi geram sngt ngn abg ak..eee..cm nk ketuk2.Yup ak tau n ktaorng semua tau..die kalu bab baby mmg suke sgt2..suke budak.Ni lg la..anak sndri..pagi petang siang malam duk main ngn baby die semetara dpt cuti tu,padahal baby tu xreti pape pun lagi.kihkihkih.Nak tergelak pun ade tgk cara die main ngn ank die tu :)
cakkkk!!!ni la baby tu..Muhammad Aqeef Haris bin Mohd Ruzairi...:)
Lg satu penat tgk kerenah si kecik sorng lagi tu..nabil hakim.Si aqeef ni cm barang mainan die..asyik nk pegang2 je..betul2 kena kawal die.

8 comments:

dill said...

comelnye aqeef. cak!

dill.

Miz Novexx said...

tahniah sebab dapat anak sedara baru!! ;)

Nonie said...

dill:aqeef xikut muka mama papa die..die ikut muka mk cik die..hehhe.comel

Nonie said...

mizz:tq mizz....:)

Tukang Karut said...

ni makcik ni bila pulak nak ada anak sendiri ni?

Nonie said...

tukang karut:doa2 kan lah..hehe :)

aziza esa said...

comelnyeee! tahniah ek =)

Nonie said...

azie:welcome :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket