Followers

Thursday, November 24, 2011

Hanya ada satu je kt dunia tau~~~

Salam..

Setiap orang ade mereka y satu ini..
Tanpa mereka, kita xkan wujud..
xkan ade anda y berkuasa kt luar sana...
xkan ada anda y popular kt luar sana...
xkan ada anda yang ilmuan kt luar sana....

Darah yang mengalir dalam diri kita adalah darah mereka yang satu ini...
Hargailah mereka...
ak telah rsa saat kehilangan separuh dari mereka
Yang tingaal hanya separuh lagi untuk dijaga dan dibelai betul2..
Aku cukup marah bila ade y xtau menghargai mereka...
Melawan kata mahupun menenking mereka...

Aku sentiasa mendoakn y terbaik untuk mereka...
Semakin meningjak usia..semakin mereka sensitif dan perlukan perhatian..
Aku dh rsa itu semua...
Ibu dan ayah hnya ade satu didunia ini..
Hargailah mereka...
Dalam hidup aku..mereka hanay tiggal satu..hanya IBU
AYAH telah lama pergi tetapi sentiada dalam ingatan..

aku makin dewasa..mereka makin tuan.. :(

5 comments:

NasQ said...

makin dewasa kita makin tua mereka...

dill said...

sayang mereka lebih dari nyawa sendiri

dill.

Nonie said...

TK: n kita mkin comel...hehehe

Nonie said...

dill:sayang mereka melebihi segala-gala....

cik dila said...

sy syg mak dan ayh sy...^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket