Followers

Thursday, April 14, 2011

ADOII LA..KETUMBIT NI~~

Salam kawan-kawan ku..ceria2 selalu ok!! :)

Hah,mata bengkak!!Ni mesti kena ketumbit sebab.......................???Mengintai orang.!!!hahaha


Waktu kecik-kecik dulu seyes , mmg selalu sgt i kena ketumbit.Mata dh la kecik, kena pulak bawa biji ketumbit.Sakit wooo...tp bnda ni xserius pun akn hilng ngn sendiri..Tp biasa la zaman kecik..kena buli ngn budak2 lain la kt tadika tu.Mesti nanges punya....hehe

Yang paling memalukan bila kena ketumbit ni sbb kwn2 gelakkan..ckp ngintai orang mandi.Ntah ye ke idak nya~~
Sebab waktu kecik selalu sgt kena ketumbit,sampi mata i ni da lain sebelah kt kelopak mata atas.Mcam berparut la sket.Tu x termasuk mata sebelah kanan y kena kaca..memang parut habis.huhu.Eeee..seramnya bila ingt balik.Nasib baik kaca cermin tu xmsuk dlm mata i kalau x...Kassim selamat la jawabnya~~

Hari ni...ketumbit dtg lg singgh kt mata i y comel ni,adoiii la ketumbit.Dah besar2 ni jgn la rajin sgt tonjolkan diri..malu wa. =)
Wa bru nk bjet jga mata elok2 cket..nti nk kai lens.Opss..nasib baik i ni jenis berkaca mata,dpt la ttp cela kt mata ni bila ade ketumbit.hehehe.My mom ckp ketumbit ni sbb kalenjar minyak kt mata tersumbt.Sebb anak die pemalas nk cucu muka.hahaha

14 comments:

sayanakhiburan said...

Haa... Mata ketumbit tengok apa tu? Huhuhu...

RM132.22 : Earning Dari Ipanelonline

shezwan said...

tulah.. aku dah habak jangan skodeng.. ko degil.. nak skodeng gak.. haha XD moga cepat sembuh ye..^_^

Nonie said...

sayanakhiburan : tgk keindahan ciptaan tuhan~~hehehe

Nonie said...

shezwan : da pas skodeng bru pesan jgn skodeng LAGI....hahaha

nabil said...

ni mesti pasal skodeng aku hari tu..aku taknak pakai dah baju yang singkat tu kalau kau ada..haha

ïêmå å¢klê§ said...

ngintai aku sokmo!!
padan muka....
haha..

Miss Dill said...

bukan2! nonie ngintai orang berak. =P

kidding.

Miss Dill^^

Nonie said...

nabil :weh nabil..hahaha
mane ade la..ak xnmpk pape pun~~hihi

Nonie said...

ïêmå å¢klê§ :jht la ko..heheh.xksiankn ak ke??
suke la tu ak da kurng comel cket~~~

Nonie said...

miss Dill:xmau la intai orng berak....busukkkkk!!!hahaha

Henry Zackery said...

skodeng sape tu ha.. :)

GEMPAR !! Blackberry Terbaru Boleh Baca Isi Hati

Nonie said...

Henry Zackery:hehehe,xdpt nk listkn,rmai sgt~~~

KUREKURE COMEL said...

ngintai sapa tu nonie..hehehe....
mina dulu pun selalu gak kena...


bila dah besau ni....takde pulak...
hehehe...

Nonie said...

KUREKURE COMEL:hehe..intai sape ekkk....ayokkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket