Followers

Friday, June 1, 2012

!seRibU saTU rEnCah!

Assalamualikum..
ye,ak tahu ak da lama xmenulis di sini.Ak myb da xd hati sgt dh nk menulis n melilau2 kt sini.Ye..itu time ak tgh dlm keserabutan.Hari ni ttbe terasa nk melepaskn segala cerita dan melambakkan segala cerita.1st of all..alhamdulillah..setelah segala pahit getir y berlaku kt johor telah diatasi nw ak telah kembali di KL dan kerja ngn amannya disini.Opss..mungkin ada y lupa ak dh.dh xrindu ak lgi kan.its ok..sje la ak nk tnjuk keadaan ak nw.Ak rsa ak sgt2 sihat nw..air muka org y sihat dh lain sekarang.heheh
time meroyan pas balik dr butik pengantin ^_^
gambar today!!
setelah segala macam y berlaku dan setelah settle semuanya bru a ak berkesempatan dan ber'mood' utk menulis kt sini.hehe.Tahu x arini ni dah 1JUN??Sedar ke tidak wahai semua??Ak da hampir separuh crazy..dulu nak sgt masa cpt berlalu dan cepat jmpa bln9.Tp nw ak rasa tkt sgt..n kalau blh xnk lg jmpa bln9.Ak masih byk xsiap prepare..masih byk xckup duit utk segala mcm urusan.Ya Allah ..tktnya aku.Doakan ak dpt hadapinya ngn baik.Baru ak thu..bkn senang nak senang dan bahagia.Ni la salh satunya...hmm xd ke org nk sponsor majlis ak?huhu.Asyik artis y da kaya raya tu je disponsor.Bila plak nk wat amal jariah utk budak innoncent cm ak ni ^_^.
Nw ak da kerja 1company ngn iema..ktaorg tinggal kt kwsan aprtment y sama..blok je lain.tp stil dekat.Tp msg2 bz..jrg jgk la dpt jmpa.Tp aritu sempt la kitaorng lunch sama2 .huhuh
k.a.m.i

4 comments:

Tukang Karut said...

adakah itu bilik kau? owh...

nonie said...

Tk: xla...hehe.tu bilik ak tmpng duduk je.bilik ak haruslh kemassss.hahahaha

obat pasutri said...

kunjung nie.... ^_^

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search

Photobucket